Snacka om burgare

Har inte orkar uppdatera något igår.
Men vi var iallafall ut och åt middag. På susie Q, världens godaste hamburgare!
Gissa om man blev mätt!? ;)

Efter det åkte vi upp till Js syster med familj och hälsade på.
Dem hade även besök av ett par bekanta, som precis fått en bebis!
Endast 2 månader gammal. Såååå söt!
Fem hade även en till son på ca 2 år kanske? Jag talar nog för alla när jag säger att han charmade oss alla ;)
Blir ju själv lite bebis sugen!
Men de får vänta!

Idag har vi inte mycket planerat. J har blivit sjuk så de blir antagligen en lugn hemma kväll. Finmiddag hade vi tänkt.
Oxfilé, Pommes, sallad och portvin sås. Lyx.
Tänkte även testa göra japp mousse till efterrätt. Får se hur de blir, lät gott iallafall.

Nä nu ska jag kolla lite true blood med J i sängen. Sen ta en dusch och fara till affären :)

Burgare från susie q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0