Säger godnatt efter en dålig rulle

Bloggar ifrån sängen. Har precis kollat på en film med J och hans kompis.
Inte den bästa filmen jag sett kan jag säga, minns inte ens vad den heter!

Men mer än en film har jag hunnit gjort idag. Tig en promenad vid 12 tiden med en kompis, handlade lite små saker så som kattmat, och ost hehe. Anteckna det mina vänner ;)
Sen följde jag även med henne för att hämta hennes dotter på dagis. Söt unge! :)

Kom hem, gjorde en taco paj. Med mozzarella skivor på. Fick för mig att J sagt att han tycker de är gott på. Visade sig att det var Philadelphia han ryckte var gott att ha i!
Men mozzarellan passade bra den med.
Jävla gott vart det om jag ska vara ärlig ;)

Med den mozzarellan tar jag och rundar av detta inlägg.
Puss och sov gott.

Dagens outfit får ni se oxå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos! :)

Svar: Men du kan vara!!! (: <3
malinjosefine.blogg.se

2012-09-25 @ 19:09:51
URL: http://sokisoki.blogg.se
Postat av: Catrin

Jaaa. Man just nu är jag tjock och ovårdad. :'D haha

Svar: Då är vi två! Skulle behöva ett ordentligt träningspass och en fet dusch haha!
malinjosefine.blogg.se

2012-09-26 @ 22:17:13
URL: http://sokisoki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0