Kollar, men uppdaterar inte

Men fy vilken tråkig blogg jag driver! Måste skärpa mig eller lägga av helt!
Är inte nästan varje dag och kilar här, men utan att uppdatera!

Såklart har jag massor att säga nu när jag inte skrivit på ett tag.
Kan ju berätta lite kort att jag just nu är hemma hos mamma & pappa och hälsar på. Kom ner i fredags. Ska åka hem ikväll. 21:10 går planet.
Har inte gjort sådär jätte mycket. J var med hit ner under helgen bara, sen åkte han hem. Vi gick på Ikea, kolla bio och samt hälsade på hans barndomskompis och hans sambo med barn i Norrköping. Jätte trevligt!
Sen har jag mest umgåtts med familjen och lite kompisar.
Är fortfarande sjuk oxå!
Det bar ett rent helvete att flyga ner hit, vart sånt tryck i huvudet/bihålorna och öronen att jag började gråta i planet HAHA!
Trodde på riktigt att något i örat skulle gå sönder!
Hoppas det får bättre nu när jag ska hem. Nu flyger jag ju själv, kan ju inte böla då i min ensamhet ha ha.

Nå ja, ska strax åka ner och möta mamma vid affären. Måste köpa nezeril så jag har på planet!
Nackspärr har jag oxå. Sitter med någe plåster för att få igång blodcirkulationen, ska tydligen hjälpa. Dem bränner iallafall rätt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0