Tvätt och bio

Har typ tvättat 4 maskiner tvätt. Och jag har ca 3-4 maskiner kvar att tvätta också! HATAR!
Men man har väl sig själv att skylla som inte tvättar allt för ofta ;) 
Får se hur mycket jag hinner, hoppas självklart att hinna allt, men vi får se. Har planerat att åka in till luleå och se bio med Js syskon barn. Om det går någon bra film dem ville se. Annars går vi kanske på bio jsälva eller hittar på något annat skoj. 


Såg att J hade gått till jobbet idag. Undra om han gillar att gå hem också. Det regnar ute ;) 
På tal om att det regnar och han blir blöt, jag själv skulle behöva ta en dusch innan jag åker iväg någonstans. 

Jute, igår satt jag på en snöskoter för första gången i mitt liv ;) hehe
I vinter ska jag åka!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Har tvättat massvis idag jag med. :') Flytt imorn så man vill ju ha allt rent. :)

Svar: alltid lika kul att tvätta. Men som sagt, jo skönt att ha det rent tills dess ;)
malinjosefine.blogg.se

2012-10-05 @ 21:07:40
URL: http://sokisoki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0