Spontan utgång

Jahopp. Blir tydligen lite utgång ikväll i Luleå. J åkte precis iväg för att hämta ett par kompisar till han. Sen tar vi bussen in.

Vet inte riktigt vilken grad festen kommer ligga på. o'learys ska vi till iallafall. Och det blir dyrt att supa sig full där. 
Och inte heller har jag någonting annat än sprit och öl hemma. Jag som inte dricker öl! FY!
Sprit och cola går ju, men jag vill inte förstöra cola med sprit. Cola är ju lixom dagenefter dricka ;) 
Och bussen går på 30 minuter. Så inte hinner man häva i sig allt för mycket heller. Kanske slutar med en lugn kväll? Vi får helt enkelt se.

Ont i min vänsta skuldra/Axel har jag oxå.för att det är så jävla kallt. Man går och spänner sig och så blir man stel och får ont.

Nä kanske ska ta och packa någonting i jackfickan om det är något som ska med. Typ pengar och läppglans? hehe.

Bjuder på en gammal bild från typ 2 år sen! Får se om jag ordnar en outfit bild från idag lite senare (: 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Det där linnet är så fint. ^^ Och du är lika snygg som vanligt. ;)

Svar: Du är snygg min vän =)Jo linnet är snyggt det med. Men tror jag slängde det när jag rensade för flytten. De var hekt slitet och urtvättat :(
malinjosefine.blogg.se

2012-10-07 @ 20:28:17
URL: http://sokisoki.blogg.se
Postat av: Catrin

Brukar bli så med kläder man tycker om.. Blir slitna fort pga av överanvändning.. Haha.

2012-10-08 @ 13:54:40
URL: http://sokisoki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0