Middags förslag?

Sitter och funderar på vad man ska hitta på till middag idag. Kommer verkligen inte på någonting!
Fast nu slog det mig, lasange kanske? Det var länge sen! Det får det nog bli (: 

Har precis städat klart lägenheten. dammat och dammsugt. Den lilla disk som är kvar överlåter jag till J.
Tänkte springa ner och lägga mig i solariet en liten stind oxå. Men då kom nästa problem, innan, eller efter att jag lagat mat. J slutar om 30 min. Är hemma om ca 45. Fixar nog maten efter att jag solat. Han brukar ändå inte vara super hungrig när han kommer hem (: 

Gud vilket tråkigt och ointresant inlägg dehär blev.

Bjuder på en söt bild på Doris istället (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0