Kanelbullens dag

Har inte hunnit uppdatera bloggen fören nu!
Vaknade som vanligt vid 11. Eller aah halv 12 ;)
Klev upp, åt frukost och tog se lugnt.
Sen vid 3 blev det en fika på stan med moa. Trevlans!
Åkte med J hem kl 4, lagade mat och bakade bullar. Ja igen ;)
Tänkte vara så generös att jag ska ge bort en påse eller två till en bekant till oss. :)

Kollar nu på bullarna i ugnen. Hade massor av smör i dem så att dem inte ska bli torra. Och OJ vad fina dem ser ut! Stora och härliga! Tror inte jag vill äta upp dem ;)

Dock är bullarna på bilden inte dem ovannämnda. Dessa är bullarna före :)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Kollar in din blogg nu och blir ju fan hungrig. Haha. :( xD

Svar: haha oj då ;) äta kanske? :D
malinjosefine.blogg.se

2012-10-04 @ 23:58:08
URL: http://sokisoki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0