Uppdaterar ifrån Arlanda

Om ca 20 minuter får jag kliva ombord på mitt plan. 
Har setat hr i nästan två timmar, och NU kom jag på att jag kan ju faktiskt ta upp datorn! Är ansluten på mitt mobila nätverk. Så detta blir väl en snabb bloggning eftersom att jag snart får gå ombord. 9:25 går planet.

J har bokat flygtaxi till mig när jag landar, men min magkänsla säger att han inte har gjort det ännu!
Han bad mig nämligen väcka han klockan 6 imorse? Fast när jag ska göra det så är hans mobil avstängd! 
Så jag hoppas för hans eget bästa att han har bokat taxi till mig ;) hehe.

När jag kommer hem ska jag väl typ äta något och försöka sova någon timme innan det är dags för att jobba.
14:30-22:30 jobbar jag idag, kommer vara helt död ikväll! Sen ska jag jobba 7-15 imorgon! Sjut mig!
Men det är pengar! Och pengar klarar man sig inte utan! ;)

Nä nu ska jag kila hörrni! Random bild från några veckor sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0