Tur eller bara viljan?

Undra om detta var tur, eller om det är viljan som gör det?
På Söndag, tisdag och onsdag ska jag JOBBA!!! Är väl någon form av provanställning skulle jag tro.
Ska vara med J:s kompis sambo i en reception på ett hotell! Ska bli väldigt roligt och spännande!
På ca 15 minuter så var allt klart. Inget krongel med CV:n eller intervjuer. Kanske kommer senare, jag vet inte.
Ska iallafall vara med henne där demhär tre dagarna mellab 7 och 15. *Glad tjej*

Har alltid sagt att jag skiter i betygen, efter grundskolan då såklart.
Allting handlar om kontakter. Men visst håller jag med om att betygen kan behövas om du vill bli polis, eller kanske sjuksköterska?
Men många jobb, som jag tycker verkar intresanta, och som jag har sökt, har INGEN bett om mina betyg.
Kontakter och erfarenhet. DET är vad JAG lever på. Och det har gått bra hittils i 4 år (:
Har planer att gå någon kurs på distans. Men sålänge jag kan ordna en inkomst så ligger den tanken på hyllan.

Har avnjutit en sånhär, och tänkte snart smaka på mitt nya jordgubbsvin medans jag kollar på när J och hans kompis spelar någe skjutspel på PS3.
Kom just på att jag även måste baka en paj ikväll med!!  O r k a r    i n t e

Kommentarer
Postat av: Catrin

Åh va kul att jobba i reception :o

2012-06-14 @ 19:37:02
URL: http://sokisoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0