Svar till Lotta

Fick några kloka frågor av Lotta. Tänkte försöka svara nu lite snabbt på dem innan vi ska åka.

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? Hur kommer det sig att du flyttar uppåt och inte han neråt till dig? :) Nyfiken

Hur länge vi vart tillsammans vet jag faktiskt inte riktigt. haha. Man kan säga att allt gick väldigt fort.
Tekniskt sett så är det bara fjärde gången vi ses! Men dem gånger vi har träffats så har vi vart en längre tid med varandra.
Vi började att prata någongång i Oktober, och har haft mer eller mindre kontakt sedan dess.
I Februari träffades vi för försa gången! ;) Så allt gick väldigt fort!


Och hur det kommer sig att jag flyttar hit istället för han till mig, är för att jag hade ''lättare'' att dra ifrån mitt jobb än vad han hade. Han behövs på sitt jobb just nu.
Men i efterhand så visade det sig att det nog hade vart lättare för han att flytta ner, så han har större chans att få jobb där nere än vad jag har här uppe.
Men tanken på lång sikt är att vi ska spara ihop lite pengar, sedan köpa en lägenhet för en billig peng, sen renovera den. J Tar saker från jobbet lite billigare om han jobbar över några timmar. Han är ju snickare.
Sedan ska vi sälja lägenheten och gå med vinst, och så till slut flytta ner till mig.
Det är tanken på lång sikt som sagt. men om det blir så är en annan femma (:


Hoppas du vart nöjd med svaren (:

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj då har det gått väldigt fort då. :) Tack, klart jag är nöjd med svaren.

Ha det så bra!

2012-06-11 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0