Somnade visstpå soffan

Vaknade just i panik! Kunde inte böja upp mitt lillfinger. Verkligen INGENTING. Den såg ut som en ostkrok och känseln var helt borta!
Har tydligen legat och sovit på hela handen som somnat!
Usch höll på att börja böla ha ha.
Ni anar inte! Tänk att du använder alla muskler du har i fingret och de rör sig inte! Panik!

Märks att både jag och J kliv upp tidigt.
Kl 6 ringde klockan och vid 7 åkte vi till sjukhuset.
Det blir inget besök hos mig i helgen. Vi åker ner på måndag istället tror jag.

Nä, nu ska jag försöka vakna till liv och försöka få med mig J till affären så vi får någon middag ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0