Pälsängrar

ÅÅÅH FY FAN VAD VIDRIGT!!!

Hör om dagen så upptäckte J tvp hål i sin tröja. Ocg jag la märke till att jag kände igen dem där hålen, jag hade OXÅ sånadär hål i en utav mina tröjor som var hemma hos mina föräldrar. Men det linnes hade jag tidigare haft hemma hos J.
J skrämmer mig och säger att vi kanske har pälsängrar hemma, ohyra som äter tyg typ.
Äckligt tänkte jag....Fram tills att vi hittade en lav i badrummet!....Dåligt sammanträffande tänkte jag. Men vart såklart äcklad och fundersam!

Och igår så hittade J denna kabrat vandrandes på vardagsrumsbordet!!!!
Och vi misstänker nu att vi faktiskt har pälsängrar hemma!! Och jag får panik av tanken!
Jag åker hem på Fredag, och J kommer inte hem fören på Söndag! Jag har värdens insektfobi! 
Jag kommer seriöst inte våga öppna skafferiet eller garderober! Vet fan inte vad jag ska göra! VIDRIGT!
 


Vi måste typ tvätta ALLA kläder, handdukar, lakan sängen och soffan! (fast soffan städade J ur igår)
Och samt torka ur och städa alla garderober och lådor.
Jag har även ringt hyresvärden. Dem skulle skriva en skadeanmälan och skicka dit anticimex! 
Så anticimex skulle ringa upp mig när dem har tid att komma! Hoppas på att det blir så snart som möjligt!
Pinsamt bara om det inte alls är pälsängrar vi har...hehe. Men vi är nästan säkra på det! 

Någon av er som haft problem med dessa ohyror???

Kommentarer
Postat av: sara

mysigt..

2012-06-27 @ 15:22:52
URL: http://sarakarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0