Ostkants pizza?

Jag som inte tycker om pizza blev konstigt nog sugen på det! Lite typiskt mig att bli sugen på saker jag egentligen inte äter! Haha!
Hur som, så sa J att ostkants pizza är gott, så det fick bli våran middag.
Min pizza bestog av skinka och oxfilé. Ost och tomatsås oxå såklart ;) och bea.
Var faktiskt helt okej! Dock blev jag mätt på bara en fjärdedels bit "/ mäktigt pizza det där ;)

Nu ska vi smart åka och kolla film hos J:s kompisar, hon som jag ska jobba med på söndag! Kan va kul att se vem det är man ska möta upp när man kommer dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0