Mycket att göra

Hallå på er!
Har just nu en liten paus ifrån alla saker som måste göras och har gjorts!
Kom ju hem till Mamma & Pappa igår. Flygturen gick bra, lite turbulens bara vid landning. Men annars gick det bra.
Började nästan riva i kartinger på engång det första jag gjorde haha.
Gick igenom alla saker och sorterade upp det som ska vara i köket i vissa kartonger, och packade det som jag ville att mamma och dem ska ta med sig upp om några veckor i andra kartonger osv osv.
 
Har samlat på mig massor av fina bäddsätt!!! Så måste kolla med J om vi kan köpa två spearata täcken till sängen istället för hans gigantiska som vi just nu har.
Även fast jag älskar det täcket! Jätte stort och jätte mysigt!
Men vill ju använda mina lakan! ;( Så vet inte riktigt hur jag ska göra.
 
Jo, färgade även håret igår! Blonderade lite slingor för att få bort min äckliga utväxt! Vart helt okej. Ser fräschare ut iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0