Lite ändrade planer ang. Flytten

Godmorgon på er! Och godmorgon Fredag!
Här faller regenet, och solen verkar inte vela titta fram. Men vi får göra det bästa av dagen ändå! ;)
Sitter just nu och äter frukost. Har ringt några viktiga samtal nu på morgonen oxå.
Har fått tid på Vårdcentralen 15:15 för fästing vaccination! Ska även passa på då att smita in på bokhandeln och kolla efter ett fotoalbum. Eller sånadär plastfickor till ett fotoalbum. Beroende på Priserna.


Och som rubriken lyder, så tror jag att hela flytten kommer att sjutas upp någon vecka eller så.
Eftersom J har brytid handleden så är han ju sjukskriven ett bra tag. Så vi funderar på om vi kanske ska åka ner till hans släktingar på Öland och hälsa på. (Snacka om att åka land och rike runt!)
Tanken var ju att han skulle åka hit på Torsdag/fredag nästa vecka. Men att köra bil med en arm är kanske inte så lätt fast att man har automat bil.
Så vi funderar på om jag kanske ska ta flyget upp till han, och sen hjälpa han att köra ner hit.
Åker då isåfall upp på Tisdag eller Onsdag nästa vecka. Och så bilar vi ner hit direkt eller tidigt på Torsdag morgon. Tar ju ändå sin lilla tid att köra 100 mil!
Måste vara tillbaka här senast fredag morgon, eftersom att lillesyrrans pojkvän tar studenten!

Det blå sträckade, är sträckan för flygplanet upp.
Sen från 4 lär det gå upp till 5, stanna här och hämta flyttlasset.
Sedan 5 upp till 6 där vi stannar i boden!
Ha ha. Någon som fattar ens? ;)


Men eftersom att J inte riktigt vet hur det blir med sjukhus besöken nästa vecka är detta lite oklart.
Men han får väl prata med sjukhuset och se om han kan komma in i början på veckan. Så att flytten kan flyta på nästan som vanligt.

Det var väl lite av dem nyaste nyheterna tror jag. Nu ska jag äta upp min frukost och sedan åka till ICA för att hämta banankartonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0