Kanon dag innan midsommar

Oh herregud! Imorgon är det midsommar, det betyder ju att halva sommaren har gått och att vi går mot mörkare tider igen!
fy vad hämskt det känns att tänka så, men som tur var är det ju inte riktigt så illa. alla vet ju att sommaren kommer kring juli augusti, och inte blir det mörkt klockan 6 om två veckor heller. Så vi överlever nog ;)

Idag skulle jag jobbat mellan 9-12. Men vart kvar till typ 14:30 eller sådär. då kom J och hämtade mig så åkte vi och handlade.
Imorgon är det som sagt midsommar, vi ska fira den i någon form av knytis hemma hos ett par kompisar till J.
Alla har fått något att ta med sig, och vi ska fixa förrätten. Så den har jag förberätt idag. Blir skagenröra på bröd.
Skit tråkigt och klassiskt! Ville göra något annat, men eftersom det är 15 pers som ska äta och jag inte riktigt vet hur det blir med vart vi ska vara, inne eller ute osv osv. Så var det lättare att göra skagen mackor på ett fat och ta med sig. Det brukar ju alltid gå hem! ;)

J är ute och fiska mer några kompisar just nu, så jag tänkte passa på att duscha och sen lägga mig i soffan och kolla på en av mina favorit filmer! Älska mig igen, med Channing Tatum. Snyggare kille får man leta efter!
Eller om jag lägger mig och läser mina tidingar som visst råkade slinka med idag när vi handlade ;)

Hur firar ni midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0