Jag blir tokig

Detta jävla sjukhus säger jag bara!!! En jävla cirkus, det är vad det är.

sorry för ett argt inlägg nu, men jag är så jävla sur, chockad och besviken.

Alla läkare har vetat att J:s arm är sne, och den läker fel. Därför har du en operation bestämt att göras..
Och som jag skrev i förra inlägget så var vi inne i 13 timmar igår. UTAN operation. Och J skulle oxå sova kvar där tills idag.
Han har haft sin brutna arm i 3 veckor imorgon. vi har åkt in och ut mer än vi kan minnas för att göra röntgen och gipsas. Han har bytit gips ca 4-5 gånger på tre veckor!
Falska utlovade operations tider har vi oxå fått mer än tre gånger!

Idag blev han sövd. Och när han vaknade kom det in en sköterska som meddelade att operationen hade gått jätte bra. SKÖNT!
Fem minuter senare kommer läkaren som opererade in, han säger att dem INTE har gjort någon operation.
Vet ni varför????
Jo, för att benet i armen har läkt FEL!!!!

Men JAAAA redan??? Dem har vetat HELATIDEN att armen ligger fel och att den helatiden läker. Klart som fan att det blir fel då????
Men ändå så har INGEN kunnat göra någonting åt det???? det här är så jävla sjukt! Och helt fel!
Hoppas verkligen J stämmer dem.
Och när han frågade vem som är ansvarig för allt det här fick han inget svar.

En jävla cirkus. Det är vad det är!
Väntar på att J ska komma hem nu med förhoppningsvis bättre nyheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0