Inte kunnat blogga

Hej på er! Sitter äntligen vid datorn! Verkar som om det är något fel på blogg.se appen? Har inte kunnat logga in på det närmsta dygnet!
Men nu är jag här ;)
 
Tyvärr har det inte hänt sådär jätte mycket, jag har jobbat sändag, tisdag och onsdag. Och ska in nu om en liten stund. Dock bara tre timmar, mellan 9-12. Men det är bättre än inget. Och jag trivs jätte bra! Verkar vara ett jätte roligt jobb, så jag ser fram imot att lära mig mera! (:
 
Efter att jag slutat tänkte jag gå in på glasbanken (systemet) och köpa lite gott till helgen.
Ska kanske åka försöka hinna handla, ska kanske testa att bara en super god tårta som min mamma brukar beställa från ett ställe. Tänkte nu försöka göra något liknande iallafall. En form av marängtårta! (:

Och med J:s arm, ja där står det still. Han har ringt massa saker helatiden för att ''stämma'' sjukhuset och anmäla dem till Lex Maria. Vi båda är väldigt besvikna på hur det hela har gått till! Och hoppas på en riklig summa pengar!!
 
Nä, nu måste jag borta tänderna, ting tjong (:
 
Såhär såg jag ut igår efter jag jobbat, lagat mat och ätit. Däckade i soffan! Men skönt var det!
(Ser ni bilden? Jag ser den nämligen inte nu när jag skriver?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0