Impuls resa

Hej på er! Har inte hunnit uppdatera bloggen på ett tag!
Igår hade jag typ fullt ypp från klockan 3 och framåt!
Bjöd min kompis på mat vid 5. Oxfilé, portvinssås, bea, potatisklyftor och sallad! OJ vad gott det var!
Sen så vart det lite kalasigt framåt 6-7 tiden. Trevligt sällskap, spel och god dricka.
Avrundade kvällen på Dansgolvet i Trosa hamn. Hade en riktigt rolig kväll! Var nog hemma runt halv 4 tiden imorse.
Trött och sliten idag, men inte så bakis. Vilket är skönt! ;)

Just nu håller jag på att packa väskan för att åka upp till J! Vart lite impuls sådär. Bokade resan för en timme sen typ. knappt det. Planet går 21:20 från Arlanda. Landar 22:35 någongång i Lule. 
Så får vi se när vi bilar ner hit och hämtar mina saker och sådär. Allt hänger på vad sjukhuset säger ang. hans arm.
Men förhoppningsvis kan vi åka ner på onsdag eller torsdag.
Och eftersom jag inte vet hur länge jag stannar där, så har hela garderoben åkt ner i väskan! ha ha.


Brrukar oftast åka med Norwegian. Men denna gång blir det SAS.
Norwegian hade inte några avgångar kvar idag! (:

Kommentarer
Postat av: Kittiya ♥

Hur är det med dig idag?:)

2012-06-03 @ 17:44:02
URL: http://kittiyachaichanasupron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0