Fortfarande strul med appen

Ursäktar igen för den dåliga uppdateringen. Men blogg.se appen vill fortfarande inte fungera!
Jag har mailat blogg.se så får vi se vad dem säger.
Sen har inte heller mitt Instagram fungerat idag, Skit skumt. Testade att radera den och installera den igen. Men då kan jag inte ens logga in?!
Hoppas det fixar sig på någon dag.

Annars idag har jag jobbat mellan 7 och 15. Gick bra faktiskt, börjar komma in i det där nu och det är skit kul! (:
Tycker synd om en gammal jobbar kompis som kanske tyvärr måste sluta sitt jobb för att gå en utbildning för att kunna bli receptionist. Och så kommer jag, fixade jobbet på bara en piss kvart!

Funderar på om jag kanske ska tvinga mig sjäkv till affären, trots regnet och blåsten!
Känner för en liten myskväll med mig själv. Eller ja, vad ska jag annars göra? ensam hemma tills imorogon ju!
Saknar J såååå mycket! tycker att han borde komma hem! (:
ska ävem försöka orka städa lite här hemma idag eller imorgon. Så att det är rent och snyggt tills han kommer hem.
Ska även koppla in min dator här hemma, så att jag kan lägga upp lite mera bilder. sitter just nu på J:sdator där jag inte har några bilder alls. Får ta bilder ifrån insta, men nu har det ju oxå lagt av så kan inte lägga upp bilder där heller!.

Ni får nöja er med denna bild. Utsikt ifrån en camping i Kalix.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mitt instagram fungerar inte heller idag ;/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0