Fixat köks grupp

Godmorgon på er.
Jag vaknade för kanske 10 minuter sen, ligger fortfarande kvar i sängen. Bloggar ifrån mobilen.
Tror att det regnar och blåser ute här, vågar inte riktigt dra upp rullgardinen och kolla ha ha ;)

Igår hade jag jätte trevligt! Åt gott, drack gott och hade allmänt trevligt.
Fixade även ett köksbord igår!
Dealade lite med en tjej och fick ett bra erbjudande måste jag säga!
Hat även fixat två skin stolar för ett bra pris som jag ska hämta idag.
Så nu när jag flyttar upp till J så slipper vi äta på vardagsrums bordet! ;)

Bild från härom dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0