Det röda fatet

Idag var jag en sväng till nyköping med två av mina syskon. 
Köpte lite strumpyxor och samt ett rött fat.
J hittade nämligen ett stort rött fat i en butik för några veckor sen. Han vart heeeelt kär! (Fråga mig inte varför, får såååå snyggt var det faktiskt inte ;) Sorry baby!!)

Hur som så var det alldeles för dyrt! Inga pengar som någon av oss ville lägga ner för en j*vla tallrik.
Så han har gått och suktat efter det där fatet ända sen dess! Och idag så hittade jag ett ungefär likadant. Fast för en mycket billigare peng! Så den fick följa med! (:
Dock kommer den ju vara här hemma hos mina föräldrar tills vi har tid att åka och hämta alla mina saker! 

Men måste hålla med han om att den kommer passa fint i vardagsrummet då våran matta där är av samma röda färg!
Vet dock inte riktigt vad vi ska ha det till. Typ ljus eller frukt? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0