Blogg.se appen

Åååh fattar inte varför det inte går att logga in på blogg.se appen! Har tagit bort den och installerat den igen. Bara jag som har problem med att logga in?
Uppdateringen här bli ju sååå tråkigt då jag har alla bilderna på mobilen och inte orkar föra över till datan varje gång jag ska blogga!

Aja, hur som. J är ute med några kompisar och fiskar, och jag sitter här och väntar på att han ska komma hem.
Nää men jag har badat och hunnit springa en runda till affären, samt vart nere i tvättstugan och kollat efter tid. vilket inte fanns! Så inatt, eller efter klockan nio ikväll rättare sagt, så måste vi tvätta.

Jag åker hem på Tisdag en snabbis, men åker hem hit igen på Fredag. Pga att jag måste jobba.
J ska nämligen ner på onsdag med jobbet, och stannar där tills på söndag. Så då tänkte jag följa med och hälsa på hemma. Men tyvärr blev det såhär, att jag bara kan stanna två dagar. Men det är bättre än inget! Och jag måste hämta upp lite mera kläder!

Nu tänkte jag slå på en film och mysa ner mig i soffan och äta naturgodis (:
 
Utsiktsbild från igår när vi var i Kalix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0