Bio Time

Sitter i bilen just nu påväg in till Lule.
Men har stannar hus J:s kompis, för att se vilken film vi ska se på bio.
J och jag hade bokat redan, och utan våran vetskap hade hans kompisar oxå bokat! Haha. På en annan film såklart oxå.
Går egentligen inga bra filmer. Så jag skiter just nu i vilken film de blir.
Tanken var ju att vi skulle äta innan bion. Men klockan är nu snart 19:40. Och 20:30 måste vi hämta biljetterna om de bu blir så att bion går vid 9.
Blir väl att stress äta. Inte riktigt min grej.
Men vi får se då hur de blir :)

Denna bild har jag stirrat på hela dagen!
Himla lockande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0