13 timmar och dropp

Hej! Min dag bestog av 13 timmar på sjukhuset.
Jag och J åkte in kl 7 imorse för att han skulle opereras. Vilket då betyder att han fastar. Han har alltså inte ätit sen 11 igår kväll.
Så han har legat med dropp hela dagen i 13 timmar och inte ätit eller druckit på ungefär 20 timmar!
Så kommer läkaren och säger klockan 20:30 att det blir ingen operation pga tidsbrist....Jag höll på att gå i taket!
Sen får han TVÅ mackor. TVÅ?! Haha! Fastar i 20 timmar Lixom!

Aja, hur som så bestämde dem att han ska sova kvar där IFALL ATT dem har tid imorgon att operera.
Så han körde hem mig och hämtade lite saker, och ska snart om några timmar åka tillbaka till sjukhuset.
Och jag får sova själv!! ÅNGEST!!
Hade jag inte jobbat imorgon hade jag vart ned han på sjukhuset.

Blir galen på detta Jävla sjukhus på ren svenska!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0