Måndag och nya tag

*Pust* 20 grader ute och jag kom precis hem ifrån en tripp till solarieöarna. ;)
efter att ha setat i solen ca 5 minuter vart jag otolig, ville ju bli brun NU. Så jag tog skramlade ihop lite mynt, gick ner till källaren och la mig i värmen. 
 
 
Ska väl kanske börja göra iordning mig och plocka lite här hemma snart tror jag.
J slutar kl 4, och då ska vi åka till Lule för att storhandla. Det börjar eka i våran frys.

Började mitt andra jobb idag oxå. Eller anställningen började idag, har dock inte jobbat idag.
Måste prata med min chef lite senare, ska ringa upp han efter 3 tiden någongång. Saknar nämligen lite saker tror jag för att kunna sätta igång och arbeta.
Måste även köpa ett headset idag oxå, för det måste jag oxå ha när jag jobbar.
Ska även kolla på en skrivare. Tror det kan va bra och ha en sån. Så det ska vi kika på, såg en för ca 800:- som verkade bra. Var både kopiator, scaner och skrivare. Men vi får se. Finns kanske lite andra saker som är viktigare att köpa. Men tror som sagt att det kan komma att behövas.
 
Har för övrigt jobbat heeela veckan nyss på Hotellet. Måndag till Söndag! Är ledig idag och jobbar Imorgon och på fredag igen. Konstigt nog känner jag mig inte slutkörd efter 7 dagars arbetande. Kanske är för att jag jobbat 14:30-22:30 5 av 7 dagar?
 
Sysselsättning på jobbet en  lördag kväll. Tog oss friheten att mixa fram en alkoholfri drink ;)  



Nä, nu måste jag ta tummen ur röven och göra något!
Hare gott! (: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0