hehe Hej?

Hmm....what´s up?....eller nåt?
Ser framför mig några besvikna läsare som sorgset kikar in här då och då...men likafort klickar sig vidare eftersom dem redan ett par gånger sett det översta inlägget hehe.
 
Har helt enkelt inte haft någon blogg lust. Fast att det händer saker för fullt här borta i nordpolen!
Jag jobbar fortfarande i receptionen på ett hotell. Lite då och då.
Har även ett annat jobb på G som jag ''fick'' idag! Får se hur det går! Är väldigt spänd!
Och även ett tredje som visat halvt intresse! samt ett FJÄRDE! - Dock ''svartjobb'' så det räknas kanske inte? hehe.
 
Vi har även hunit med att skaffa en liten kissemiss för någon dag sen! Jätte söt är hon!
Dock har vi så ruskigt dålig fantasi att vi kallar henne ''Misse'' haha!
Men jag funderar på att gå över till ''Doris''. Min mamma tycker hon ska heta ''sussi'' Och J kallar henne för ''Musse pugg'' av någon sjuk anledning? haha!
 
Vad tycker ni hon ser ut som en?
 
Anticimex har fortfarande inte vart här ang våra äckliga oinbjudna larver! Men dem ska ringa, och kanske komma imorgon. Förstog inte riktigt vad han menade när han ringde för någon dag sen.
Hoppas på att dem kommer innan 2 isåfall. för sen börjar jag jobba. Och J är inte hemma fören efter 4.
visst kan dem gå in med huvudnyckeln, men jag vill ändå vara närvarande. Har lite frågor och sådär.
Kan ju vara bra att veta hur det går till, vart dem ska sanera, vad som mer kommer hända efter att dem vart här?
Och om saneringen kanske är farlig för katten? Vem vet?
Så kommer dem när vi inte är hemma får jag nog tyvärr neka dem och be dem återkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0