Dunderförkyld

Uff vad snoret rinner.
Har haft halsbränna sen i fredags/lördags. Igår köpte J novalucol till mig, så nu är det bättre.
Nu har jag istället bara ont i halsen. Får köpa halstabletter.
Tror jag hade lite lite kläder på mig i lördags. Jobbade mellan 14:30 - 22:30.
Eller aah, började 15 ungefär, eftersom jag blev försenad ;) (se förra inlägget)

Efter det så drog jag ut med en jobbarkompis. Och hade som sagt lite lite kläder på mig.
Snoret bara rinner! Men har bestämt mig för att testa jobba idag ändå. Börjar halv tre. Får se hur det går.

På fredag åker vi hem till mamma & Pappa och hälsar på. Ska bli såååå kul! Längtar!
Har bestämt att dra med mig J till IKEA. Det är ju tre vångar, tydligen största i världen? Eller vad de är?
Jag som är van där, tycker inte det är så stort. Men till sklinnad från IKEA i happaranda som är bara en våning så är det väl stort med tre!? Så Det ska vi göra, gå på ikea ;) Sen blir det kanske bio tillsammans med några tjej kompisar. (:

Brolle på scen från i Lördags (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!
Denna blogg drivs av en 20 årig tjej med rötterna ifrån södra sverige.
Men med lasset på väg 100 mil norrut.
Här får du följa mig genom min resa mot kärleken och bort från både jobb, vänner och familj.
Denna blogg är skapad främst för att hålla vänner och bekanta uppdaterade.
Men kommer även att vara tillgänglig för alla där ute som vill ha lite läsning utöver det vanliga!
Happy reading // Malin
RSS 2.0